Heeft u aan ons een vraag?
Neem eens een kijkje bij de meest gestelde vragen (FAQ) onderaan deze pagina, wie weet staat hier uw antwoord al tussen!
Komt u er niet uit en wilt u contact met ons opnemen? Dat kan!
Wij doen ons best om uw mail dezelfde dag te beantwoorden.
E-mail: [email protected]
Ook voor tips, nieuwe ideeën of eigen aanvragen kunt u contact met ons opnemen.
Neem contact op
Bestelbevestiging
-
Ik heb geen bestelbevestiging in mijn mail ontvangen, hoe kan dit?
Kijk hiervoor even in uw ongewenste mail/spam. Het kan zijn dat onze bevestiging daar is beland. Mocht dit niet zo zijn kunt u ons een mailtje sturen, dan zullen wij hem opnieuw naar u verzenden: [email protected] . U ontvangt van ons een mail ter bevestiging van uw bestelling en een verzendbevestiging als uw bestelling is verzonden.
Levering
-
Naar welke landen kunnen de pakketen verzonden worden?
Wij verzenden vooral naar Nederland en België, maar verzenden naar andere landen is geen probleem. Bij uw bestelling kunt u de juiste verzendoptie kiezen. Voor zendingen naar Nederland betaald u €3,90, voor zendingen naar België betaald u €4,90 en naar andere EU- landen €9,50 en naar de UK €12,10.
-
Hoelang duurt de levering van een product?
Wij proberen onze bestellingen zo snel mogelijk te borduren en te verzenden, producten zijn binnen 3 werkdagen verzonden. Wij houden voor Nederlandse bestellingen een levertijd van 1-5 werkdagen aan en voor andere landen 1-7 werkdagen. Aangezien wij alle producten voor uw bestelling borduren kan het soms voorkomen dat het pakket iets langer onderweg is, hierover wordt u via de mail geïnformeerd.
-
Kan ik een track&trace ontvangen voor mijn zending?
Levering binnen Nederland
Heeft u een bestelling vanuit Nederland geplaatst en wilt u een track & trace? Stuur ons dan even een mailtje, bij Nederlandse zendingen is er een track & trace beschikbaar.
Levering buiten Nederland
Om de verzendkosten laag te houden voor onze klanten verzenden wij onze pakketen zonder track and trace. Wij kunnen uw pakket wel traceren indien deze vertraagd is, maar dit is niet beschikbaar voor consumenten. Mocht uw pakket vertraging hebben opgelopen laat ons dit dan gerust weten, dan kunnen wij kijken waar uw pakket zich bevindt.
Producten
-
Hoe vallen de producten?
Bij onze producten staat een maattabel indien deze beschikbaar is. Verder staat het aangegeven in de tekst als een shirt kleiner of groter valt dan normaal.
-
Er zit een stofje achter mijn borduursel, wat is dat?
Dat is de onderstof, deze is nodig om het borduursel stevigheid te geven. Zo blijft het langer mooi en kunt u het met plezier blijven dragen! Dit stofje is een beetje hard aan het begin maar na het wassen wordt deze zacht en heeft u er zeker geen last meer van! Bij kleine ontwerpen merkt u bij aankoop niets van deze stof, bij grotere ontwerpen kunt u het product eerst even een keer wassen voor het dragen om de stof zacht te maken. Na de eerste keer wassen zult u er geen last meer van hebben
-
Maken jullie de kleding zelf?
Wij bestellen onze producten bij onze groothandel en borduren ze vervolgens zelf. Daarom zijn wij ook flexibel in het maken en wisselen van borduursels!
Betaling
-
Welke betaal opties zijn er?
U kunt bij ons betalen met Ideal, Bancontact, Maestro, Visa, American Express, Master card, Giropay en PayPal. Achteraf betalen is bij ons niet mogelijk.
-
Ik heb niet betaald maar wel een bevestiging gekregen, is mijn bestelling geplaatst?
Nee uw bestelling wordt bij ons automatisch geannuleerd als uw de betaling niet verricht. Wilt u de bestelling alsnog plaatsen? Doe de bestelling dan opnieuw of stuur ons een mailtje, dan kunt u het bedrag handmatig naar ons overboeken of via een betaallink betalen en dan maken wij de zending in orde! ([email protected])
Retourneren
-
Ik wil mijn product omruilen of retourneren, kan dat?
Omruilen
U kunt uw product binnen 14 dagen omruilen of retourneren als deze niet gedragen, gewassen of beschadigd* is. Wij vragen u dan het product retour te sturen en wij verzenden vervolgens het nieuwe product naar u toe. De verzendkosten voor het retour product komen voor uw rekening, de verzendkosten van het nieuwe shirt betalen wij. Neem hiervoor contact met ons op via: [email protected].
Retourneren
U kunt uw product binnen 14 dagen retourneren als deze niet gedragen, gewassen of beschadigd* is. Als wij de bestelling in goede orde retour hebben ontvangen, ontvangt u uw aankoopbedrag retour op uw rekening. De verzendkosten van de retourzending komen voor eigen rekening. Neem hiervoor contact met ons op via: [email protected].
*Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Stuurt u een product retour en constateren wij dat deze is gedragen, gewassen op of andere manier beschadigd? Dan kunnen wij uw retour niet accepteren.
Ontwerpen
-
Kunnen jullie ontwerpen van shirts wisselen?
Dat is zeker mogelijk, wij borduren al onze kleding zelf dus wisselen van borduursel is geen probleem. Stuur ons daarvoor even een mail naar: [email protected]. Wij rekenen geen extra kosten voor het wisselen van borduursels.
-
Kunnen jullie een eigen ontwerp maken?
Dat kan zeker. U kunt ons hiervoor mailen naar: [email protected]. Wij kunnen zelf een ontwerp voor u maken of een aangeleverd ontwerp borduren. Dit kan op producten uit onze webshop maar ook op andere kleuren of producten indien gewenst.